Wie is Daan?

Ik ben Daniëlle van Drongelen, afgekort Daan.
Mijn hart gaat sneller kloppen van prachtige gesprekken met mensen.
Gesprekken over idealen, dromen en ideeën.
Ze inspireren mijn eindeloze creativiteit.
En ik zet ze om in ideeën.
Om je te helpen bij het tastbaar, bereikbaar en verkoopbaar maken van die idealen.

Mijn ideeën geven net dat extra’s aan campagnes, dat wat mensen raakt. En met succes! De afgelopen jaren gaf ik veel campagnes een ideaal verhaal.
Zo werkte ik voor goede doelen die een project op een creatieve manier wilden laten schitteren. Ook was ik betrokken bij maatschappelijke- of vrijwilligers organisaties die graag eens een communicatie & fondswervings professional mee wilden laten kijken of in wilden zetten. Mijn licht scheen over organisaties die met de doelgroep jeugd het verschil wilden maken met hun campagnes en communicatie.

De wervingscamapagnes in het onderwijs zijn voor mij een uitdaging die resulteren in mooie campagnes. Design, communicatie en communicatie in ontmoeting en gedrag zijn basisonderdelen van campagnes voor onderwijsgroepen.

Marketing en PR campagnes voor bedrijven zijn verrassend en vernieuwend en spreken van durf en lef.

De combinatie van mijn wervende- en communicatieve vaardigheden én de ontmoetingen met mensen, maken elke campagne voor mij tot een feest!

Met mijn diversiteit aan interesses wil ik van betekenis zijn en kansen bieden voor organisaties. Mensen geven samen een organisatie kleur. Elke ontmoeting is een gouden kans!

Een greep uit een aantal campagnes:

  • Bij de Willem van Oranje Scholengroep in Brabant adviseerde ik in de huisstijl, interne- en externe communicatie en communicatie in ontmoeting.
  • Bij Olympia in Eindhoven maakte ik communicatie middelen om het hart van de school te laten zien. Dit resulteerde in 40% meer bezoekers op de open dag
  • Bij de Juliana van Stolbergschool in Waalwijk bedacht ik de campagne:  'Wordt u onze nieuwe directeur?' Dit resulteerde in veel mediaandacht van het Jeugdjournaal, Brabants Dagblad tot Trouw en RTL en uiteindelijk tot een nieuwe directeur.
  • Bij de PKN kerken in Breda bedacht ik als jeugdwerker verbindende campagnes voor jeugd & jongeren
  • Bij het Willem van Oranje College in Waalwijk maakte ik de campagne 'Quest' voor informatiebijeenkomsten van leerlingen in groep 8. Dit resulteerde in veel meer bezoekers.
  • Bij de stichting 'Zin in Leven' adviseerde ik in huisstijl, fondsenwerving en communicatie
  • Bij SchuldHulpMaatje creëerde ik de creatieve kant van de website www.samenhartvoormensen.nl  Dit resulteerde in het helpen van meer mensen met geldzorgen.
  • Bij de Protestantse Kerk in Nederland ontwierp ik creatieve fondswervende campagnes voor Kerk in Actie. Dit resulteerde o.a. in Kids in Actie
  • Bij het Ashramcollege in Alphen aan de Rijn maakte ik adviesverslagen door als mystery guest mee te lopen op alle informatiebijeenkomsten voor nieuwe leerlingen.

Een goede campagne is goud en werkt als de uitvoering minstens even goed is.

Daniëlle is een gedreven adviseur op het gebied van de externe communicatie. Ze zoekt en vindt de aansluiting bij de opdrachtgever. Ze motiveert, inspireert en bereikt de gemeenschappelijke doelen. Daniëlle laat zich niet tegenhouden door tegenslagen of vastgeroeste ideeën.

— Arjan Gerritsen, rector Olympia Eindhoven

Daniëlle is een echte aanjager: ze denkt enorm out-of-the-box en weet doorlopend sprankelende en verfrissende ideeën te genereren doordat ze zichzelf steeds weer die ene vraag stelt: hoe kunnen we mensen bij ons werk betrekken, hoe kunnen we hen raken en inspireren? Danielle durft van de gebaande paden af te wijken en weet anderen daardoor te enthousiasmeren. Ze zorgt voor een frisse wind, voor vernieuwende vormen van communicatie voor verrassende campagnes!

- Heleen Platschorre, Fondsenwerving & communicatie en tekst

"Daniëlle is creatief en denkt vanuit de klant. Ze weet verbindingen te leggen tussen het werk en de doelgroep waardoor er warmte en betrokkenheid gerealiseerd wordt. Daarbij heeft Danielle ook oog voor het (financiële) resultaat. Ze verkoopt door te verbinden en door aan te sluiten bij de genen van de organisatie en haar kompas is haar kennis en betrokkenheid bij de klanten en doelgroep. Danielle is origineel en zet je op een spoor waar je zelf niet altijd opkomt."

- Kees van de Berg, Manager Fondsenwerving Protestantse Kerk in Nederland en Kerk in Actie.

Danielle is creatief. Ze kan grote projecten initiëren en begeleiden. Ze is loyaal en betrouwbaar. Ze is betrokken bij de organisatie. Ze is attent, geeft om de mensen met wie ze werkt. Ze geeft beleidsinput en is prettig in de samenwerking.

- Berthe van Soest, Theologe

"Daniëlle heeft een enorme drive om op creatieve en inspirerende wijze mensen te betrekken bij de missie waar een organisatie voor staat. Hiervoor werkt ze concepten uit die dichtbij mensen staan, waar mensen voor in beweging willen komen en daardoor succesvol zijn. Ze heeft daarin een unieke aanpak. Voor organisaties die out of the box willen werken kan zij een grote meerwaarde zijn."

- Carla van der Vlist, Board member at Micha Nederland

"Daniëlle is bevlogen en enthousiast. Zij zet haar enthousiasme om in positieve energie. Hiermee krijgt ze ook anderen in beweging. Ik heb Daniëlle leren kennen als jeugdwerker. Zij heeft met een heldere, eerlijke kijk op zaken ons steeds goede keuzes laten maken. Hierbij adviseerde ze, ondersteunde ze en droeg voorbeelden aan. Haar goede procesbegeleiding leidde tot ambitieuze resultaten. Daarnaast regelde Danielle met gemak de pr en communicatie via diverse media."

- Lizeth Vellekoop, Directeur basisschool

"Ondernemerschap, lef, doorzettingsvermogen en gedrevenheid om zaken voor elkaar te krijgen, zijn de woorden die me vooral te binnen schieten als ik denk aan de jaren die we hebben samengewerkt. Aangevuld met een constructief kritische houding heeft Daniëlle veel voor Edukans betekend."

- Ron Rijnbende, General-director UnieNzv

Communicatie met emotie Dat is precies waar Idee VanDaan in uitblinkt. Omdat je mensen wilt raken met een concrete campagne die een gevoel of emotie deelt.

Copyright 2017 © idee VanDaan